GreekEnglish (United Kingdom)

Corporate Responsibility Strategy

Οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν μέσα σε ένα περιβάλλον που τις ωθεί ολοένα και περισσότερο να αποδεχτούν την πρόκληση της Βιωσιμότητας και να ενσωματώσουν τα ζητήματα που θέτει η Βιώσιμη Ανάπτυξη στη στρατηγική τους. Η ενσωμάτωση αυτή πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κλάδου δραστηριοποίησης αλλά και το χαρακτήρα της ίδιας της εταιρείας. Στην Epikinonia χαράσσουμε στρατηγικές και υλοποιούμε προγράμματα που σχεδιάζουμε ειδικά για κάθε πελάτη μας.

Βιωματικό Σχολείο

Από το 1997 η Epikinonia έχει αναπτύξει ειδικό Εκπαιδευτικό Τμήμα, το «Βιωματικό Σχολείο», που δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της υλοποίησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Το Βιωματικό Σχολείο «απαντά» σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα από τη δημιουργία προγραμμάτων που στόχο έχουν αφενός την εκπαίδευση των μαθητών και την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και αφετέρου την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου.
Από το 1997 το Βιωματικό σχολείο, μέσω της υλοποίησης των προγραμμάτων του, έχει εκπαιδεύσει πάνω από 850.000 μαθητές καλύπτοντας εκπαιδευτικές ανάγκες σε 30 νομούς της χώρας σε 4.300 σχολικές μονάδες ενώ έχει αναπτύξει 21 θεματικά βιωματικά προγράμματα και 10 Χορηγικά Εκπαιδευτικά προγράμματα.

Family Marketing

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια.

Youth Marketing

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.

 

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.