GreekEnglish (United Kingdom)

Every moment and every event of every man's life on earth plants something in his soul.

Epikinonia_16


«Διοργανώνω μίας επιτυχημένη εταιρική εκδήλωση» σημαίνει: μελετάω καλά έναν Οργανισμό ή ένα brand, εντοπίζω ακριβώς το κοινό μου, βρίσκω μία δημιουργική ιδέα, καταγράφω και φροντίζω όλα τα διαδικαστικά, επιλύω όλα τα τεχνικά θέματα και δημιουργώ μία ενθουσιώδη ομάδα που θα την υλοποιήσει. Πάνω από όλα όμως ίσως, σημαίνει σέβομαι του καλεσμένους μου, το χρόνο τους, την υπομονή τους, την καλαισθησία τους και την καλή διάθεση να με τιμήσουνε με την παρουσία τους.

Στην Epikinonia, ξεκινάμε το σχεδιασμό κάθε εκδήλωσης με σεβασμό. Και είναι αυτό ακριβώς το στοιχείο το οποίο μας διαφοροποιεί και μας επιτρέπει να διοργανώνουμε εκδηλώσεις που «χτίζουν» αναμνήσεις, ενισχύοντας έτσι το brand equity.

Event Management Case Studies

Kellogg's


  • Στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση event management, σε corporate και brand επίπεδο, για την προσέγγιση στοχευμένου κοινού (καταναλωτές, διατροφολόγοι).
  • Οργάνωση και διενέργεια brand communication event για:

  Kellogg’s Coco Pops στα καταστήματα Jumbos, Kellogg’s Special K στα Hondos Center.

  • Διενέργεια και οργάνωση corporate communication event σε συνέργεια με ΜΚΟ σε σταθμούς του Μετρό, στο ΙΜΕ, στο Avenue
  • Συμμετοχή σε συνέδρια Διατροφολόγων (9o Πανελλήνιο Συνέδριο Διατροφής και Διατροφολογίας)

BP


Event management στο πλαίσιο της συγχώνευσης των εταιρειών BP-MOBIL: Σχεδιασμός & υλοποίηση 60 εκδηλώσεων για την προσέγγιση διαφορετικών κοινών (ΜΜΕ, στελέχη και εργαζόμενοι BP, συνεργάτες, οδηγούς συνεργαζόμενων φορτηγών κ.λπ.)

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.