GreekEnglish (United Kingdom)

the cloud is up there

Epikinonia_10


To Internet είναι μία παγκόσμια δυναμική αγορά και αποτελεί πλέον ένα από τα αποτελεσματικότερα κανάλια επικοινωνίας κάθε σύγχρονου Οργανισμού. Είναι όμως παράλληλα και μία αγορά που έχει τους δικούς της κώδικες συναλλαγής με τους επισκέπτες της. Το Web Marketing –ή, αλλιώς, Internet Marketing- μπορεί να φέρει τον Οργανισμό κοντά σε κάθε ενδιαφερόμενο κοινό του, δημιουργώντας αμφίδρομες, μακροχρόνιες και κερδοφόρες σχέσεις, με την κυριολεκτική και μεταφορική έννοια του όρου.

Websites, Web Analytics, Search Engine Optimization, Community/Social Networking, Viral Marketing, E-mail Marketing, Social Media Consulting, Blog Marketing, Mobile Websites, Ηλεκτρονικές Έρευνες / Ερωτηματολόγια: μία σειρά από εργαλεία που η ομάδα της Epikinonia έχει μάθει να συνδυάζει με επιτυχία για την επίτευξη κάθε επικοινωνιακού στόχου.

Web Marketing Case Studies

Quality Net Foundation


 

Σχεδιασμός και δημιουργία εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης για το Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό QualityNet Foundation.

Διαδικτυακή πύλη που λειτουργεί ως πλατφόρμα ενημέρωσης και ανοιχτού διαλόγου προς τους υπεύθυνους οργανισμούς και τους ενεργούς πολίτες. Ο κόμβος περιέχει καθημερινή ενημέρωση, έρευνες και άρθρα-απόψεις πάνω σε θέματα ΕΚΕ και βιώσιμης ανάπτυξης. Επίσης, μέσω της πύλης, παρέχεται πρόσβαση σε μία εύχρηστη και ενημερωμένη βάση δεδομένων με λίστες:

- Υπεύθυνων Εταιριών (Προφίλ Εταιρειών με στοιχεία τα οποία αναφέρονται στα χρόνια κοινωνικής καταγραφής, πιστοποίησης, στρατηγικής ΕΚΕ και σχετικών δράσεων)

- Κοινωνικών Απολογισμών

- Σημαντικότερων ΜΚΟ της Ελλάδας

  • Newsletter «In Action»

Το newsletter  «In Action» αποστέλλεται εβδομαδιαίως σε όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του δικτύου και αποτελεί το ενημερωτικό έντυπο του QualityNet που πληροφορεί για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της κοινωνικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ παράλληλα δίνει χρήσιμες συμβουλές για ενεργή, υπεύθυνη στάση των πολιτών και των επιχειρήσεων.

  • Παρουσία στο Facebook με τη σελίδα του Δικτύου Ενεργών Πολιτών
  • E-mail campaigns για την ενημέρωση του κοινού και των εγγεγραμμένων μελών σχετικά με τις διάφορες δράσεις του.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.