GreekEnglish (United Kingdom)

Epikinonia_9


Το Cause-Related Marketing (CRM) είναι μία στρατηγική μάρκετινγκ που εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η προσφορά μέρους των εσόδων από τις πωλήσεις ενός συγκεκριμένου προϊόντος σε έναν «καλό» σκοπό. Η εφαρμογή μίας CRM πρωτοβουλίας μπορεί να έχει πολλά οφέλη για μία εταιρεία αλλά να εγκυμονεί και κινδύνους, ειδικά όταν η πρωτοβουλία αυτή είναι μεμονωμένη και αποσπασματική.

Στην Epikinonia έχουμε βρει τις λεπτές εκείνες ισορροπίες ώστε το Cause-Related Marketing απαιτεί να ξεπερνά το σκόπελο της «απλής φιλανθρωπίας» και να αποτελεί μία ουσιαστική πρωτοβουλία που συνδυάζει με επιτυχία το κοινωνικό νόημα με το επιχειρηματικό υπόβαθρο.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.