GreekEnglish (United Kingdom)

Age is foolish and forgetful when it underestimates youth.

Epikinonia_6


Τι αφορά τους νέους σήμερα; Τι σκέφτονται, τι αποδέχονται και τι απορρίπτουν; Ποιος είναι ο ρόλος της ελληνίδας μητέρας, ως consumer αλλά και ως buyer; Πως επιλέγει και πόσο επηρεάζεται από τα παιδιά της; Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν τόσο γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων και της οικογένειας είναι από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να κερδίσεις τα κοινά αυτά με μία απλή προωθητική ενέργεια sms ή 2 σε 1.

Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με μία πρόσκληση στο συναρπαστικό κόσμο του Youth και Family Marketing που υλοποιείται μέσα από δράσεις που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και την οικογένεια και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.