GreekEnglish (United Kingdom)

Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τιμία, πρέπει και να φαίνεται

Epikinonia_4


Η ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ αφορά στην ενημέρωση του δημοσιογραφικού κοινού άμεσα και του ευρύ κοινού έμμεσα για την αποστολή και το όραμα, τους στόχους, τις πρακτικές μίας εταιρείας με τρόπο συστηματικό, συνεπή και αξιόπιστο. Στόχος είναι η επίτευξη όσο το δυνατόν μεγαλύτερης θετικής δημοσιότητας για τον Οργανισμό και, επομένως, η ενδυνάμωση –και «θωράκιση»- της δημόσιας εικόνας του.

Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι, όπως κάθε σχέση, η προσέγγιση του δημοσιογραφικού κοινού θέλει υπομονή, επιμονή συνέπεια, σεβασμό, ενδιαφέρον, αξιοπιστία και ειλικρίνεια. Με τον τρόπο αυτό λοιπόν ανοίγουμε μονοπάτια εταιρικής επικοινωνίας δημιουργώντας σχέσεις ουσίας.

Media Relations Case Studies

Kellogg's


  • Λειτουργία Γραφείου Τύπου
  • Δημιουργία Σχέσεων με δημοσιογράφους
  • Μedia events
  • Πρόκληση δημοσιότητας
  • Αντιπροσώπευση εταιρείας
  • Publicity Monitoring & Reporting

TNT


  • Λειτουργία Γραφείου Τύπου
  • Δημιουργία Σχέσεων με δημοσιογράφους
  • Μedia events
  • Πρόκληση δημοσιότητας
  • Αντιπροσώπευση εταιρείας
  • Publicity Monitoring & Reporting

TUV Hellas


tuv

 Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος Media Relations σε εθνικό επίπεδο:
  • Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσιότητας
  • Διαχείριση επαφών με τα ΜΜΕ
  • Οργάνωση δημοσιογραφικών γευμάτων σε όλη την Ελλάδα
  • Πρόγραμμα εταιρικών διαφημιστικών καταχωρήσεων


Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.