GreekEnglish (United Kingdom)

A business that makes nothing but money is a poor business

Epikinonia_3


Είτε μιλάμε για Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) είτε για Εταιρική Υπευθυνότητα (CR), και οι δύο όροι αποτυπώνουν την ίδια πραγματικότητα: οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν μέσα σε ένα περιβάλλον που τις ωθεί ολοένα και περισσότερο να αποδεχτούν την πρόκληση και να ενσωματώσουν τα ζητήματα που θέτει η Βιώσιμη Ανάπτυξη στη στρατηγική τους. Η ενσωμάτωση αυτή πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κλάδου δραστηριοποίησης αλλά και το χαρακτήρα της ίδιας της εταιρείας. Στην Ελλάδα, το μεγαλύτερο ποσοστό των μεγάλων επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια μόλις έχουν κάνει βήματα σε αυτή την κατεύθυνση.

Η Epikinonia, από το 2000 κιόλας άνοιξε το δρόμο στο Σχεδιασμό & την Υλοποίησης Στρατηγικών Εταιρικής Υπευθυνότητας όχι μόνο γιατί είδε τις τάσεις της αγοράς αλλά και γιατί θέλησε να συμβάλει από το δικό της πόστο στην εξέλιξη αυτής της τάσης,  με την πεποίθηση ότι η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί το δρόμο για τη δημιουργία επιχειρηματικής αξίας με ταυτόχρονη θετική επίδραση στην μακροπρόθεσμη ευημερία της κοινωνίας.

Corporate Responsibility Case Studies

Coca Cola


  • Στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας
  • Χαρτογράφηση & καταγραφή γνώμης των Συμμετόχων
  • Ανάπτυξη συνεργασιών με κοινωνικούς εταίρους
  • Ανάπτυξη & υλοποίηση προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας
  • Εκπαιδευτικό υλικό για σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την προώθηση της σημασίας της φυσικής άσκησης & ισορροπημένης διατροφής:
  • Δημιουργία και διανομή υλικού για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς: ( Σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος για την προώθηση του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας προς τους συμμετόχους)

Astrazeneca 


  • Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας
  • Χαρτογράφηση συμμετόχων
  • Δημιουργία εργαλείων για την ανάπτυξη, ανάδειξη, αξιολόγηση και μέτρηση της Εταιρικής Υπευθυνότητας:
  •      CR Manual
  •      CR Publi
  •      CR Bulletin

BP 


  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής για τα παιδιά ηλικίας 4-7 ετών, με τίτλο "ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ».
  • Η υλοποίηση του προγράμματος έγινε σε εθνικό επίπεδο, με κάλυψη 12 μεγάλων πόλεων, απευθυνόμενο σε 180.000 παιδιά
  • Διαφημιστική ραδιοφωνική καμπάνια  «Η Ζωή σας αξίζει. BP»
  • Διοργάνωση road-show σε όλη τη χώρα, με κοινωνικά μηνύματα οδικής ασφάλειας μέσω των εταιρικών βυτίων
  • Διαμόρφωση δεικτών  αξιολόγησης των δράσεων
  • Υποστήριξη Εταιρικής Εικόνας, μέσω υλοποίησης προγράμματος Δημοσιότητας

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.