GreekEnglish (United Kingdom)

You can speak well if your tongue can deliver the message of your heart.

Corporate Communication Strategy and Planning


Ένας Οργανισμός πρέπει να προσεγγίζει αποτελεσματικά όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά του, για την ουσιαστική μετάδοση των μηνυμάτων του και το χτίσιμο της εικόνας του στις γερές βάσεις της εταιρικής συνοχής, της αξιοπιστίας και της ηθικής. Αν ένα από τα στοιχεία αυτά ατονήσει, η διάδραση με τα ενδιαφερόμενα κοινά μπορεί σταδιακά να οδηγήσει σε αποδυνάμωση –επικοινωνιακή αλλά και ουσιαστική- του ίδιου του Οργανισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδιασμού εταιρικής επικοινωνίας και - με βάση αυτόν - η επικοινωνιακή πορεία μέσω συγκεκριμένων σταθερών βημάτων αποτελούν βασική προϋπόθεση ώστε ο Οργανισμός α) να χτίσει το μήνυμα του συνδυάζοντας το όραμα, την αποστολή και τις αξίες του και β) να μεταδώσει σωστά το μήνυμα αυτό, τις δράσεις και τις πρακτικές του σε όλους τους συμμετόχους του.

Στην Epikinonia, πιστεύουμε ότι κάθε Οργανισμός έχει κάτι πολύ σημαντικό να πει. Πρέπει όμως να το πει σωστά.

Corporate Communication Case Studies

Kellogg's


  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Εταιρικής Επικοινωνίας
  • Σχεδιασμός & Δημιουργία εταιρικού υλικού
  • Προωθητικές ενέργειες
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων
  • Χορηγίες/Δωρεές
  • E-newsletter
  • Συμμετοχή σε συνέδρια

TNT 


  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Εταιρικής Επικοινωνίας
  • Επιμέλεια εταιρικού υλικού
  • Εταιρικά δώρα

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.