GreekEnglish (United Kingdom)

My path has not been determined. I shall have more experiences and pass many more milestones.

ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑΘΜΟΙ

Η πορεία της εξέλιξής μας χαρακτηρίστηκε από την ικανότητά μας να διαβλέπουμε πρώτοι τις ανάγκες της αγοράς - και επομένως, των πελατών μας – και να αναπτύσσουμε υπηρεσίες που «απαντούσαν» αποτελεσματικά στις ανάγκες αυτές:

  • 1988: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων & Public Affairs
  • 1992: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Εσωτερικής Επικοινωνίας (Ασφάλεια & Υγιεινή, Ποιότητα)
  • 2000: Ανάπτυξη Στρατηγικών Εταιρικής Υπευθυνότητας & Προγραμμάτων
  • 2002: Ανάπτυξη Προγραμμάτων Marketing για τους νέους & την οικογένεια – Σχολικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.