GreekEnglish (United Kingdom)

Ποιός θέλεις να είσαι;     Corporate Communication Strategy and Planning     

Πόσο αναγνωρίσιμος είσαι;     Brand communication strategy and Planning    

Πόσο "Υπεύθυνος" είσαι;    Corporate Responsibility Strategy    

Αναζητάς τη δημοσιότητα;     Media Relations     

Yπάρχει κάτι που σε φοβίζει;  Crisis and Issue Management     

Πόσο "νέος" νοιώθεις;     Youth Marketing     

Θέλεις οι στόχοι σου να αποκτήσουν νόημα;    Green Marketing      

Θέλεις οι στόχοι σου να αποκτήσουν νόημα;    Social Marketing     

Θέλεις οι στόχοι σου να αποκτήσουν νόημα;    Cause-Related Marketing     

Πόσο "δικτυωμένος" είσαι;     Web Marketing     

Οικογενειακή υπόθεση ή δική σου υπόθεση;   Family Marketing    

Πως αποδεικνύεις την υπευθυνότητά σου;     Sustainability Reporting    

Είσαι «μέσα στα πράγματα»;     Public Affairs     

Σε ποιους θέλεις και σε ποιους πρέπει να μιλήσεις;       Stakeholder Mapping and Stakeholder Dialogue    

Τeam building ή team destroying;      Internal Communication    

Τι σημαίνει για σένα «επιτυχημένη εκδήλωση»;      Event Management    

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.