GreekEnglish (United Kingdom)

Public sentiment is everything. With public sentiment, nothing can fail. Without it, nothing can succeed.

Epikinonia_13


Κάθε Οργανισμός που επιθυμεί να κινείται ευέλικτα και αποτελεσματικά στο χώρο δραστηριοποίησης του, θα πρέπει να εξετάσει προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο:
α) παρακολουθεί, κατανοεί και αναλύει τις πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις
β) προσεγγίζει ους διαμορφωτές γνώμης (opinion makers) και
γ) επηρεάζεται με τις αποφάσεις που λαμβάνονται γύρω του. Ουσιαστικά, θα πρέπει να μπει σε μία διαδικασία public affairs η οποία περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω και αποτελεί προϋπόθεση για την επικοινωνιακή ανάδειξή του.

Σε μία εποχή που η δύναμη των δικτύων βρίσκεται υψηλά στην agenda της κοινωνικής και επικοινωνιακής επικαιρότητας, η Epikinonia μελετά, σχεδιάζει, προτείνει και υλοποιεί για κάθε Οργανισμό ένα σχέδιο σύναψης ουσιαστικών σχέσεων που θα του επιτρέψουν να βρεθεί στην καρδιά των θετικών γεγονότων ως διαμορφωτής αυτών.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.